دوچرخه سواری در بزرگترین پارک خاورمیانه

۲ بازديد

احیا مسیر دوچرخه در بزرگترین پارک خاورمیانه

احیا مسیر دوچرخه در بوستان ولایت که بزرگترین پارک خاورمیانه محسوب می شود با هدف ترغیب شهروندان به دوچرخه سواری و استفاده از حمل و نقل پاک در دستور کار شهرداری منطقه ۱۹ قرار گرفته است.

احیا مسیر دوچرخه بوستان ولایت

اواخر دوره گذشته مدیریت شهری بود که دوچرخه سواری سیر نزولی یافت و مسیرهای ایجاد شده هم یا تبدیل به پارکینگ شدند یا محل عبور و مرور موتورسواران. در چنین شرایطی امیر طالبی رئیس بوستان ولایت از احیا مسیر دوچرخه سواری این بوستان حد فاصل درب شماره یک تا سه خبر داده است. به گفته او طول این پیست ۵ هزار و ۴۰۰ متر است که در کنار آن جاده تندرستی برای پیاده روی و انجام ورزش های همگانی ایجاد شده و یکی از بزرگ ترین پیست های دوچرخه سواری تهران است.

طالبی در ادامه به تشریح جزئیات احیا این مسیر پرداخت و عنوان کرد: «برای رنگ آمیزی و اجرای خط کشی محوری و ایجاد نقوش در این مسیر عملیات خط کشی با استفاده از رنگ سرد ترافیکی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و ایجاد ۶ مورد نقوش دوچرخه با مشارکت معاونت حمل و نقل ترافیک ایجاد شده است. همچنین پیش بینی می شود ۲۵۰۰ متر مربع دیگر خط کشی در ادامه مسیر دوچرخه سواری انجام شود.»
بنا به گفته های این مقام مسئول، اصلاح هندسی ورودی معبر برادران شهید عبدی مقابل درب شماره ۲ بوستان بزرگ ولایت با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی با اجرای ۴۰ متر جدول دوبل در رفیوژ میانی در حال انجام است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.