راهنما خرید دوچرخه

۷ بازديد
ابتدا باید مشخص کنید چه دوچرخه ای نیاز دارید؟
آیا برای کودک خود دوچرخه نیاز دارید یا برای خودتان؟
دوچرخه انواع مختلفی دارد پس ابتدا باید هدف از خرید دوچرخه را بدانید
دوچرخه شهری، کوهستان، کورسی،دوچرخه مخصوص بانوان، دوچرخه برقی یا دوچرخه دومنظوره(کوهستانی و شهری) ؟؟؟ 


یکی از مهم‌ترین نکته در خرید دوچرخه هزینه و قیمت دوچرخه است.
شاید شما به این فکر باشید که خرید دوچرخه ارزان قیمت به صرفه تر میباشد اما این فکر کاملا اشتباه است. شاید تفاوت قیمت بین دوچرخه برند و دوچرخه غیر برند کمی زیاد باشد اما کیفیت سواری در دوچرخه برند و غیر برند قابل مقایسه نیست.

سایز مناسب دوچرخه :

دوچرخه براساس سایز تایری که دارد به دوچرخه 12، دوچرخه 16، دوچرخه 20، دوچرخه 24، دوچرخه 26، دوچرخه 27.5، دوچرخه 28 و دوچرخه 29 تقسیم‌بندی می‌شوند اما دوچرخه سایز مناسب شما براساس سایز تایر مشخص نمی‌شود بلکه سایز تایر سبک سواری شما را تعیین می‌کند. هر برندی فریم‌های خود را براساس مقیاس‌های خود تقسیم‌بندی می‌کند برای مثال در کراس از مقیاس اینچ استفاده می‌شود.
اگر قصد خرید دارید میتوانید از کراس اسپورت مشاوره ی رایگان بگیرید و متناسب با قد و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.


دوچرخه کورسی :

شاید شما دوچرخه کورسی را از روی تایرهای نازک و فرمان بشناسید اما نکات اساسی در شناخت دوچرخه کورسی وجود دارد که در ادامه به ذکر آنها می‌پردازیم. و برای خرید دوچرخه کورسی و مشاهده قیمت می‌توانید به شاخه دوچرخه کورسی مراجعه کنید.

اگر مسیر دوچرخه سواری شما مسیرهای جاده‌ای است و مسافت های طولانی را هدف قرار داده اید ، دوچرخه کورسی، بهترین خرید برای شماست.

 دوچرخه‌های شهری

دوچرخه های کوهستانی در طراحی نزدیک به دوچرخه‌های کورسی هستند اما زاویه‌بندی آنها به گونه‌ایست که فریم دوچرخه کمی کشیده‌تر نسبت به فریم دوچرخه‌های کورسی هستند. در ساخت فریم دوچرخه شهری معمولا از مواد آلومینیومی بسیار مقاوم استفاده می‌کنند تا راندمان سواری بالایی را به شما ارائه دهد.
برای دوچرخه سوار در مسیرهای شهری و رفت و آمد به محل‌کار و داشتن وزرش هوازی بهترین انتخاب برای شما می‌تواند خرید دوچرخه شهری باشد.
 تناسب اندام و ایمنی بدن خود را با دوچرخه شهری  در بالاترین حدممکن نگه دارید.



دوچرخه کوهستان :

دوچرخه‌های کوهستان برای پیمایش مسیرهای کوهستانی مناسب هستند و در سبک‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند در ادامه با روش‌های شناخت دوچرخه کوهستان آشنا می‌شوید. 

اگر مسیر دوچرخه سواری شما مسیرهای کوهستانی با شیب زیاد است خرید دوچرخه کوهستان مناسب شما است. با خرید دوچرخه کوهستان کراس در هر مسیر کوهستانی پیروز باشید.


دوچرخه هیبرید دومنظوره :

دوچرخه دومنظوره دوچرخه‌هایی هستند که برای مسیرهای شهری و کوهستانی طراحی و تولید شده‌اند به همین علت دوچرخه دومنظوره نام گذاری شده اند.

اگر مسیر دوچرخه سواری شما، مسیرهای شهری و کوهستانی است خرید دوچرخه دومنظوره برای شما مناسب است. دوچرخه دومنظوره با ارائه راندمان بسیار بالا در هر مسیری لذت دوچرخه سواری را برای شما بیش از پیش می‌کند.

دوچرخه برقی :

در خرید دوچرخه برقی شاید شما فکر کنید که دوچرخه برقی بدون رکاب‌زدن حرکت می‌کنند 
دوچرخه برقی در سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند. دوچرخه برقی شهری، دوچرخه برقی کوهستان و دوچرخه برقی کورسی از انواع دوچرخه برقی هستند.



دوچرخه کودک:


دوچرخه 12 و 16 
 :

در تولید دوچرخه بچه‌گانه فریم تاثیر کمتری نسبت به دوچرخه بزرگ سال دارد و در عوض قطعات دوچرخه کودک تاثیر به سزایی در کیفیت دوچرخه دارد.دوچرخه 12 و دوچرخه 16 تنها به صورت ساده طراحی و تولید می‌شوند. دوچرخه بچه‌گانه در برخی از برند‌ها دارای سبد و پشتی است.

دوچرخه 20 :

دوچرخه 20 در برخی از برندهای موجود در بازار به صورت دنده‌ای موجود است و برخی از برند‌های دیگر دوچرخه 20 را تنها به صورت ساده و بدون دنده طراحی تولید می‌کنند. چون کودکان از دنده دوچرخه استفاده نمی‌کنند و با کاربرد دنده دوچرخه آشنایی ندارند پیشنهاد ما به شما خرید دوچرخه 20 ساده است.

دوچرخه 24 :

دوچرخه 24 از هر برندی که باشد دارای سیستم دنده است از این رو اگر قصد خرید دوچرخه 24 دارید باید کودک خود را به صورت کامل آموزش بدهید تا استفاده صحیحی از دوچرخه داشته باشد و از دوچرخه سواری لذت ببرد.

دوچرخه دخترانه :

همانگونه که در خرید دوچرخه بزرگسال،به تفاوت آناتومی بدن زن و مرد اهمیت داده‌شده و دوچرخه بانوان تولید شده است برای دوچرخه کودک نیز این امر صادق است.دوچرخه دخترانه مناسب برای بدن دختران طراحی شده است. در کنار این طراحی بخصوص استفاده از رنگ‌های جذاب برای دختران و سبد و ترکبند دوچرخه دخترانه را از دوچرخه اسپرت و پسرانه جدا ساخته است.

 نتیجه :

اگر به سلامت فرزند خود اهمیت می‌دهید و نگران سلامتی کودک هستید پیشنهاد ما به شما خرید دوچرخه کودک از برندهای معتبر است. خرید دوچرخه کودک از برندهای معتبر علاوه بر حفظ سلامتی کودک شما، فرزند شما را علاقه‌مند به ورزش کردن می‌کند.


از کجا دوچرخه بخریم؟

خرید دوچرخه باید از نمایندگی رسمی هر شرکت خریداری شود تا ضمن ارائه دوچرخه با کیفیت، دوچرخه را همراه با گارانتی به شما ارائه دهند. برای اطلاع از شرایط اقساطی و خرید اینترنتی دوچرخه می‌توانید با شرکت ما از طریق سایت زیر در ارتباط باشید.

 www.crosssport.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.