گران ترین دوچرخه های جهان

۶ بازديد
دوچرخه‌های گران‌قیمت جهان بیشتر از طلای 24 عیار، الماس و چرم‌های گرانبها ساخته شده‌اند.

روشن است که گران‌ترین دوچرخه‌های جهان آنهایی نیستند که برای رفت‌وآمد روزمره یا ورزش استفاده می‌شوند. دست‌کم پنج دوچرخه در جهان وجود دارد که قیمت‌شان بیش از صد دلار است. گران‌ترین دوچرخه جهان «بورلی هیلز» است که از طلای 24 عیار ساخته شده و قیمت آن به یک میلیون دلار می‌رسد. این دوچرخه اثری هنری محسوب می‌شود که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.
این دوچرخه را شرکت هیو پاور (Hugh Power) ساخته و ارزش آن یک میلیون دلار است. دوچرخه کوهستان بیشتر یک اثر هنری است تا وسیله حمل‌ونقل. تکنولوژی به‌کاررفته در این دوچرخه بسیار پیشرفته است و در آن الماس استفاده شده. سطح زین دوچرخه از پوست سوسمار ساخته شده که زیبایی فوق‌العاده‌ای به این اثر داده است.

دوچرخه 24عیار کوهستاندوچرخه 24عیار کوهستان

تصور کنید دوچرخه‌ای در دنیا باشد که به شما بال بدهد. دوچرخه پروانه این آرزوی شما را برآورده می‌کند. این دوچرخه را ترِک (Trek) ساخته و برای استفاده از بال‌های پروانه در طراحی‌اش مورد انتقاد گروه‌های حامی حیوانات قرار گرفت. 

دمین هرست (Damien Hirst) سازنده این دوچرخه از بال‌های واقعی پروانه روی قاب و کناره‌های دوچرخه استفاده کرد.

همچنین افراد معروفی چون لنس آرمسترانگ در تور دو فرانس سال 2009 سوار آن شدند. ترکیب صورتی و بنفش در طراحی دوچرخه نمای زیبایی را آفریده. قیمت دوچرخه پروانه‌ای 500 هزار دلار است که به نفع افراد سرطانی فروخته شد.

پروانه مادون


پروانه مادون

 




شرکت لامبورگینی یکی از شناخته شده ترین شرکت های اتومبیل سازی بزرگ در جهان می باشد که در زمینه ساخت اتومبیل های پر قدرت و سوپر اسپرت فعالیت دارد. با این حال این شرکت بزرگ، در طی یک همکاری با " Cervelo " از یک دوچرخه منحصر بفرد و زیبا با طراحی خارق العاده به سبک گاو وحشی لامبورگینی استفاده شده است.
از این دورچرخه جذاب و بسیار زیبا تنها 25 نمونه طراحی و ساخته شده است و طراحی آن بقدری نرم و راحت می باشد که می توانید از این دوچرخه در سخت ترین شرایط ممکن نیز استفاده کنید چرا که دارای انعطاف پذیری و آیرودینامیک بسیار نرمی است.


LAMBORGHINI X CERVELO P5X



1- LAMBORGHINI X CERVELO P5X


 یکی از گران قیمت ترین دوچرخه های حال حاضر جهان دوچرخه  Trek Yoshitomo Nara Speed Concept می باشد که توسط مجموعه " Yoshimoto Nara " ساخته شده است. طراحی این دوچرخه به سبک کارتونی می باشد و این نقطه تفاوت این دوچرخه با سایر دوچرخه ها می باشد.
با این حال این دوچرخه با قیمت بالای 200 هزار دلار در یک حراجی فروخته شد و تمام هزینه بدست آمده به سازمان های خاص اهداء شد.


33


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.